Conditii COMENZI
- COMANDA INREGISTRATA: e-mail transmis in mod automat Clientului dupa plasarea comenzii pe site-ul nostru(“Inregistrare Comanda”). Acest email nu reprezintă acceptarea/ confirmarea comenzii. Va rugam sa aveti in vedere urmatoarele situatii:
- În situația în care comanda nu poate fi onorata din cauza stocului insuficient de produse, a unei erori tehnice sau a altor neconformități apărute în procesarea comenzii, va vom informa in cel mai scurt timp, iar comanda nu va fi considerata confirmata;
- În cazul în care optați pentru plata online cu card bancar, vă informăm că înregistrarea plății nu garantează confirmarea și livrarea comenzii. In cazul in care Comanda nu este confirmată (termenul pentru procesarea comenzii este de 48 ore) suma de bani plătită va fi restituită în contul dumneavoastră în cel mai scurt timp.
Termeni si conditii de garantie:
*Produsul defect trebuie prezentat pentru depanare impreuna cu certificatul de garantie eliberat de VANZATOR;
*Nu fac obiectul garantiei produsele defecte din cauza utilizarii necorespunzatoare, deteriorarii fizice sau a folosirii acestora in alte scopuri decat cele pentru care au fost proiectate sau din cauza interventiilor asupra lor de catre persoane
neautorizate;
*Se va solutiona orice problema de service in garantie in termen de maxim 15 zile calendaristice de la receptia produsului. In cazul in care datorita unor probleme de aprovizionare/tehnice nu se pot inlocui produsele defecte in perioada precizata mai sus se va returna valoarea actualizata a produsului respectiv sau i se va propune o alta solutie tehnica pentru rezolvare;
*Vanzatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru defectele generate de o tertaq parte (furnizor, electricitate, etc.). Defectele cauzate astfel , nu fac obiectul garantiei;
NU SE ACORDA GARANTIE:
*Produselor care prezinta defecte fizice sau mecanice (urme de lovituri, zgarieturi), sigilii lipsa sau deteriorate sau produsele care prezinta urme de folosire necorespunzatoare;
*In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei ne rezervam dreptul de a cere beneficiarului contravaloarea serviciilor de investigare (100 RON) a produsului reclamat ca fiind defect.
*Toate precizarile mentionate mai sus sunt in conformitate si se completeaza cu prevederile O.G.21/92 si H.G.449/2003 si vor fi considerate ca acceptate de parti prin prezentul document.
Orice culpa a unei parti va conduce la anularea in intregime a obligatiilor celeilalte parti, de aceea va rugam sa solicitati personalului nostru toate informatiile si lamuririle care v-ar putea fi utile in derularea unei colaborari profitabile pentru ambele parti .